Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

W cudzej skórze

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

W cudzej skórze
Jake suit title card-1-.JPG
Tytuł: Jake Suit
Polski tytuł: W cudzej skórze
Data Premiery: 15 lipca 2013 Ziemia.png

22 września 2014 Polska.png

Poprzedni odcinek: Tylko dla Czarodziejów
Następny odcinek: Ktoś wyjątkowy
W cudzej skórze - jest to dwudziesty siódmy odcinek, w piątym sezonie Pory na Przygodę oraz sto trzydziesty pierwszy odcinek ogólnie.

Streszczenie 

Jake jest zmęczony tym, że Finn ciągle chce używać go jako zbroi, więc wymyśla zamianę by pokazać Finnowi jak to jest.

Historia

Odcinek zaczyna się w momencie kiedy Finn w ciele Jake'a rozbija wszystko w domku na Drzewie i pozwala BMO zaatakować go tak mocno, jak tylko może, nie zdając sobie sprawy, że wszystko co robi w skórze Jake rani go. Następnie Finn skacze z dachu i kroczem Jake'a uderza o płot powodując u niego niesamowity ból. Podczas rozmowy Finn mówi mu, że ból jest łatwy do przyjęcia. Jake zmniejsza się, skacze do ciała Finna i przejmuje kontrolę nad nim, aby nosić go jak zbroję, aż sam przyzna, że ból nie jest zabawny. Niestety, Jake nie jest tak "dobry", jak Finn i nie może kontrolować jego ciała na tyle dobrze, aby fizycznie go zranić. Zamiast tego każe mu, przeczytać książkę marzenie nudnego chcąc go torturować z nudów, jednak plan obraca się i Jake'a nudzi czytanie książki podczas gdy Finn jest nią zachwycony. Jake i Finn robią się  głodni, Finn oferuje rozejm, więc Jake może zrobić obiad. To daje Jake'owi pomysł by zrobić pyszną pieczeń, którą Finn uwielbia, a następnie Jake zaczyna zjadać wszystko sam chcąc by Finn przyznał, że jest mu źle, ale Finn jest tym całkowicie zniechęcony.

Telefon na specjalne okazje Finna nagle dzwoni. To Królewna Ognia zaprasza chłopaka na wspólny posiłek z jej rodziną. Finn nie odebrał telefonu bo wiedział że Jake może go zawstydzić. Jake siłą doprowadził Finna do domu królewny Ognia, gdzie zaprosiła mniej złych członków swojej rodziny, i  Finna na kolację. Jake zmusza Finna by zdjął ubranie i trzymał obrus w bieliźnie podczas gdy Jake śpiewał Piosenkę dziecka wysokim głosem. Królewna ognia i jej rodzina byli tym przerażeni, Królewna ognia nakrzyczała na Finna, ale chwilę potem zauważa, że to Jake kontroluje Finna i dowiaduje sie o zakładzie. Pragnie by Finn wygrał zakład i życzy mu powodzenia.

Idą do domu Panny Jednorożek, Widać jak panna myje naczynia. Kiedy zobaczyła Finna, który  następnie wszedł do środka, pyta, gdzie jest Jake, Jake następnie wyciąga głowę i mówi, że jest w organizmie Finna. Przechodzący T.V powiedział tylko: Cześć. usiadł przy komputerze z Miską nachosów i jadł je podczas grania na komputerze. Jake mówi Pannie o zakładzie i pyta, jak sprawić żeby on wygrał. T.V radzi mu wskoczyć do wulkanu. Jake słucha rady, idzie do wulkanu i zbiegiem okoliczności, spotka wilki ognia. Jake używa karmy jako przynęty by atakowały Finna. Jednakże, po prostu zaczynają jeść karmę i lizać twarz Finna, a ich ciepło nie przeszkadza  Finnowi wogóle. Jake zabiera Finna do wulkanu, obniża go do poziomu lawy, jednak, kiedy tylko dotyka magmy okazuje się  że Finn się nie boi, że czaszka spali mu sie w lawie, Jake mówi sobie, że Finn jest szalony, i wypuszcza go  z wulkanu, wychodzi z  jego ciała i przyznaje się do porażki. Uradowany Finn wskakuje Jake' owi do pyska następnie wskakuje do wulkanu  dla zabawy. Przez co Finn i Jake trafają do Szpitala w Słodkim królestwie, a pod koniec widać pielęgniarki Klauny, ku przerażeniu Finna i zachwycie Jake'a.

Główne postacie

Postacie drugoplanowe

Muzyka

Ślimak

Ciekawostki

  • W tym odcinku Jake jako zbroja nie ma ogona w przeciwieństwie do odcinka "Milczący Król".
  • Ten odcinek ujawnił, że TV nadal mieszka z matką, i że on może mówić po angielsku.
  • Dwugłowa kaczka z intro występuje w tym odcinku.
  • Finn ostatnio miał na sobie Jake'a jako zbroję w odcinku Milczący Król.
  • Pielęgniarki klauny z "Mój sposób " pojawia się na końcu odcinka, aby pomóc Finnowi i Jake'owi uleczyć ich oparzenia. Dla Finna to był horror, za to Jake  był zachwycony.
  • Ponieważ, jak wykazano w "Wśród Poduszek" Jednorożki szybko rosną, wszystkie dzieci Jake'a i Panny wyprowadziły się do swoich miejsc, z wyjątkiem TV.
  • Wiewiórka z "Co na drzewie, częścią drzewa" występuje epizodycznie.
  • Ze względu na fakt, że Ogniowa Królewna tylko krzyczy na Finna za krępującą ją sytuację, można wywnioskować że uzyskała kontrole nad swoim gniewem.  

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki