Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Wampiry

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Wampiry
Stakes Vampires.jpg
Nazwa: Wampiry
Typ: Gatunek
Status: Praktycznie wymarły
Przedstawiciele: Marcelina

Król Wampirów

Wampiry to magiczne istoty i śmiertelni wrogowie ludzi. Władcą wampirów był Król Wampirów a po jego śmierci Marcelina.

Wampiry powstały prawdopodobnie jakiś czas po Wielkiej wojnie grzybów lecz nie jest to potwierdzone. Posiadają wiele nadnaturalnych umiejętności takich jak lot czy niewidzialność. Większość wampirów potrzebuje do życie krwi, co prowadzi do konfliktów z ludźmi, których krew uwielbiają. Na czele wampirów stoi trybunał Króla Wampirów.

Podobnie jak tradycyjne wampiry mają takie słabości jak: Blask słońca, czosnek i drewniane kołki, których najbardziej się obawiają. Marcelina obrała sobie za cel wytępienie ich. Za każdym razem kiedy zabiła wampira która miał specjalne moce, przejmowała je.

Umiejętności Edytuj

  • Nieśmiertelność - Wampiry nie mogą umrzeć z naturalnych przyczyn, nie ulegają również starości.
  • Niewidzialność - Moc posiadana przez cesarzową. Zdobyta przez Marcelinę po jej zabiciu.
  • Lewitacja - Moc pierwotnie należała do wariata. Zdobyta przez Marcelinę po jego zabiciu.
  • Zmiana formy - Umiejętność należąca do Hierofanta i Księżyca (w jej przypadku, ta moc nie jest tak silna). Zdobyta przez Marcelinę po jego zabiciu
  • Regeneracja - Moc należąca do księżyca. Marcelina zdobyła ją po jej śmierci. Regeneracja Marcelina nie jest jednak tak silna jak księżyca.
  • Telekineza - Moc należąca do Króla Wampirów. Marcelina przejęła ją po zabiciu króla.
  • Hydrokineza - Moc należąca wyłącznie do Króla Wampirów.
  • Nekromancja - Umiejętność używana tylko przez Marcelinę. Nie wiadomo czy ta moc jest faktycznie związana z wampiryzmem czy może raczej ze związkiem Marceliny z jej demonicznym ojcem.
  • Hipnoza - moc posiadana przez cesarzową. Marcelina nigdy jej nie używała, więc nie wiadomo czy zyskała ją po śmierci cesarzowej.
  • Zmiana w wampira - Ta specjalna umiejętność pozwala zmienić inne istoty w Wampiry. Król Wampirów i Marcelina jako jedyni to potrafią.

Ciekawostki Edytuj

  • Marcelina jest teraz jedynym żywym wampirem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki