FANDOM

Whispers to dwudziesty siódmy odcinek 8 sezonu Pory na Przygodę oraz dwieście sześćdziesiąty piąty ogółem.

Streszczenie Edytuj

Finn i Fern spokojnie łowią ryby, gdy przestraszony Słodziak przerywa ich wypoczynek. Finn wie, że wewnątrz chłopca wciąż czai się jego najgroźniejszy wróg.

Postacie Edytuj

Postacie drugoplanoweEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Wątek Króla Złego zostaje w tym odcinku bardzo poszerzony;
    • Król wspomina że jest "ostatnim uczniem GOLBA". GOLB to tajemnicze stworzenie które dawno temu zaatakowało Marsa i zabrało ze sobą narzeczoną Magicznego Gościa - Margles.
    • Słodziak miewał wzmożone koszmary jeszcze przed przybyciem Dłoni alternatywnego Złego. Ma to zapewne związek z wydarzeniami z odcinka Haki II.
    • Okazuje się Dłoń Alternatywnego Króla Złego cały czas żyła od odcinka Przemiana. Pamiętając że dłoń wpadła do portalu stworzonego przez Księgowidło, to oznacza to że Zły jest teraz w każdym możliwym wymiarze.
    • Prawdziwy Król Zły wciąż istnieje w Słodziaku. W pewnych momentach odcinka przejmuję nawet ciało chłopca. Co ciekawe nie potrzebuje już by chłopiec bardzo się bał lub był w wielkim zagrożeniu.
  • Pod koniec odcinka Fern mówi "mogę stać się jedynym Finnem", zapowiadając wydarzenia z odcinka Three Buckets.
  • Istnieje teoria wyjaśniająca dlaczego Słodziak zniszczył rękę Złego. Zakłada że w jednym wymiarze może istnieć tylko jedna, wyjątkowa osoba (Zły jest reinkarnacją Komety Zmian, więc wlicza się w takie osoby). Jako że w tym samym czasie w krainie Ooo pojawiło się dwóch Królów Złych to jeden musiał przestać istnieć. Ta teoria zostaje nawet w pewnym sensie umocniona w następnym odcinku, gdy Finn zabija swoje trawiastego klona, Ferna.

ŚlimakEdytuj

WideoEdytuj

Adventure Time - Whispers Preview-001:30

Adventure Time - Whispers Preview-0

Galeria Edytuj