Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Wiedźma

1423strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Sky Witch
1000px-SkyWtich TitleCard-1-.png
Tytuł Sky Witch
Polski tytuł Wiedźma
Premiera 29 lipca 2013Ziemia.png

23 września 2014Polska.png

Poprzedni odcinek Ktoś wyjątkowy
Następny odcinek Ogień i Lód

Wiedźma - dwudziesty dziewiąty odcinek piątego sezonu serialu, oraz sto trzydziesty trzeci ogółem.

Fabuła

Marcelina chce odzyskać swojego Hambo. Wampirzyca ściga więc Maję Sky Witch która oddała magiczną różdżkę Ashowi za misia Hambo (Maja zakupiła Hambo legalnie w odcinku "Wspomnienia wspomnień"). Jednak kiedy traci trop czarownicy, prosi o pomoc.

PB - Shirt Sniff.gif

Królewna wąchająca koszulkę (kliknij, aby zobaczyć animację).

Znajdują Hambo. Lecz Królewna Balonowa nie chce, a raczej nie może go ukraść, bo złamałaby prawo, a królewna nie może kraść. Więc oddaje za niego swoją koszulkę rockową, którą dostała od Marceliny ( ta koszulka wiele dla niej znaczy dowiadujemy się tego z odcinka "Brakujący element"). 

Główne postacie 

Postacie drugoplanowe

Ślimak

Ciekawostki

  • Królewna Balonowa ma zdjęcie, na którym pozuje z Marceliną. Wampirzyca miała na sobie ubranie z odcinka Pamiętam Cię. Możliwe, że Królewna, przyszła, by ją pocieszyć.
  • Balonowa najwyraźniej lubi zapach koszulki którą dostała od Marceliny, ponieważ gdy wstała, zaciągnęła się jej zapachem.
  • Na strychu Mai możemy zobaczyć obraz, na którym znajduje się duch z odcinka Ciarki.
  • Kruklik (sługa Mai) ma dość swej szefowej i chce zostać tancerzem.
  • Maja kupuje tylko te rzeczy, które mają dla kogoś duże znaczenie.
  • KB powiedziała do Marceliny, że nie potrzebny jej Hambo, bo Obdarta Królewna uszyje jej nowego misia, ale OK nie ma rąk.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki