Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Wielka Wojna Grzybów

1423strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Wielka Wojna Grzybów
242px-AT earth2.jpg
Ziemia po Wielkiej Wojnie.
Nazwa Wielka Wojna Grzybów
Typ Wojna
Uczestnicy Ludzie
Lokacja Ziemia
Ten artykuł był artykułem miesiąca.

To wojna nuklearna, która miała miejsce 1000 lat przed rozpoczęciem fabuły serialu. Jest wiele odcinków, z których można doczytać się potwierdzenia tej teorii, nawet samemu można zauważyć, że eksplozje pocisków jądrowych wyglądają jak wielkie grzyby (stąd wzięła się nazwa). Jednak ewidentnie widać to w openingu, gdzie na samym początku, pośród sterty różnych śmieci widać wbite w ziemię pociski nuklearne. Patrząc na rozmiar konfliktu i użycie broni atomowej, można stwierdzić że była to III Wojna Światowa. Znanymi osobami, które przeżyły wojnę są Marcelina, Lodowy Król i Hunson Abadeer (ojciec Marceliny), którzy przeżyli dzięki swoim specjalnym mocom. Pierwszy raz o wojnie wspomniało się w odcinku ,,Filmowcy'', w którym Jake mówi, że filmy powstały przed Wielką Wojną Grzybów. Z WWG łączy się Księgowidło, co widać w odcinku "Pamiętam Cię" (zdjęcie Szymona Petrikova). W intrze widać trzy ślady po WWG:

1) Na początku - bomby atomowe i szczątki ludzi

2) Koło pingwinów - posiniaczona ręka w pniu

3) Nad Marceliną - widoczna autostrada

Następstwa

Gdy wojna się skończyła, świat było całkowicie zdewastowany, a większość wyższych form życia wymarła. Po ludziach zostały tylko szczątki, a miasta były w gruzach. Opuszczone metropolia i rdzewiejące maszyny były teraz stałą częścią krajobrazu. Mimo ogromnego zniszczenia nie którym ludziom udało się przeżyć: Szymon Petrikov (Lodowy Król), Moe (był w swojej fabryce), pokolenie ludzi którzy opuścili Ooo jakiś czas po tym i ród który dał początek Finnowi i Zuzie Silniej, Marcelina (Pół demon, Pół człowiek). Pozostałe 7 miliardów ludzi zginęło w czasie wojny.

Jednakże wojna oprócz zniszczeń i śmierci dał początek istocie której nigdy nie było dane powstać. Król Zły, potężny lisz, władca nieumarłych i siewca śmierci. Gdy jedna z bomb spadła, wyłonił się razem z innymi demonami z krateru (by dowiedź się wiejącej sprawdź teorie o pochodzeniu Króla Złego)

Jakiś czas po wojnie plemię ludzi pod przywództwem Toma dwa Bochne dowiedziało się że nadchodzą poważne zmiany klimatyczne wywołane wojną. Z obawy przed tym wypłynęli gdzieś w ocean.

Ciekawostki

  • Bomba która zakończyła wojnę prawdopodobnie uderzyła w metro, tworząc tam źródło mocy Króla Złego.
  • WWG może się odwoływać do gry post-apo, Fallout. W grze tej wystąpiła także wielka wojna nuklearna przez którą ludzka cywilizacja jak i, większość ludzi została zniszczona.
  • W świecie alternatywnym, bomba kończąca wojnę została zatrzymana przez Alternatywnego Szymona Petrikova i jego jeszcze nie obłąkany umysł. Za ten czyn zapłacił życiem.
  • Prawie w każdym odcinku można zauważyć ślady po WWG.
  • Jedyny budynek, który przetrwał WWG to fabryka MO w, której również są ślady po wojnie.
  • WWG wywołał Król Zły gdyż w odcinku Człowiek Finn podczas zeznań Alternatywnej Marceliny widać podczas wybuchu bomby kształt Króla Złego.
  • WWG to wojna która po części odbywała się w kosmosie. Można to zobaczyć pod koniec pierwszego tomu komiksu. Jednakże jako że jest to komiks nie należy go brać jak cześć kanonu.
  • Bar
  • Zatopione Miasto( w domu na sofie można zauważyć prawdopodobnie ludzi)
  • Wspomnienia wspomnień
  • Płonące Budynki
  • Bomby atomowe widoczne podczas intra.Przejdź do 1000px-Vlcsnap2010060102h57m35.png
  • Wybuch bomby w alternatywnym świecie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki