Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Wielki Mistrz Czarodziejskich Ceremonii

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Wielki Mistrz Czarodziejskich Ceremonii
GM Wizard.png
Imię Wielki Mistrz Czarodziejskich Ceremonii
Płeć: Mężczyzna
Wiek: Nieznany
Rasa: Czarodziej
Zajęcia/Praca: Prowadzenie Bitwy Czarodziejów
Rodzina: Nieznana/Brak
Debiut: Bitwa czarodziejów

Wielki Mistrz Czarodziejskich Ceremonii pierwszy raz pojawił się w odcinku "Bitwa czarodziejów". Jest on odpowiedzialny za zasady, które obowiązują w czasie bitwy czarodziejów. Jest pedantem zasad i nie pozwoli na uczestnictwo kogoś, kto chce walczyć za pomocą nauki lub broni. Nie pozwoli także nikomu odejść walkowerem, na takich czeka kara przemienienia w kota. Uwielbia koty i kocha się z nimi bawić, widać również kilka kotów wokół niego. Był tak zajęty zabawą z kotami, że nie zauważył tego, że  Lodowy Król oszukuje. 

Wygląd

Nosi na sobie gęstą białą kurtkę, łatwo myloną z włosami, jednak widać to po rękawach. Ma bardzo jasną skórę. Jego oczy wyglądają jak dwa szmaragd. Nosi również cienką koronę z zielonym klejnotem na jej szczycie. Góra jego głowy wygląda inaczej niż reszta ciała jest ona bardziej żółtawa, najprawdopodobniej są to jego włosy.

Umiejętności

Potrafi wyczarować wielką półprzeźroczystą barierę wokół stadionu aby ludzie nie wyszli. Również dzięki słońcu potrafi wystrzelić z korony promień, choć wydaje się że korona jest magiczna sama w sobie. Potrafi również zamieniać innych w koty.

Występy

Ciekawostki

  • Ślimak pojawia się w rękawie jego kurtki gdy ten bawi się z kotem.
  • Być może bawi się z czarodziejami zamienionymi w koty.
  • Jego zdolność do zamieniania innych w koty jest podobna do tej jaką ma Czarodziej Złodziej do zamieniania się w kota.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki