Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Wilki

1469stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Wilk
Elder Wolf.png
Nazwa: Wilk
Występowanie: Lasy Krainy Ooo
Debiut: Chodź ze mną
N.P. Królewna Bounce House
 Wilki to stworzenia zamieszkujące lasy Krainy Ooo. Po raz pierwszy występują w odcinku „Chodź ze mną”, gdzie biegną w stadzie razem z Marceliną i Finnem. Biorą też udział w odcinku „Potwór”, gdzie wilki wzięły pod opiekę bezdomną KGK, która znów uciekła z domu. Przywódcą wilków prawdopodobnie jest największy wilk z naszyjnikiem na szyi. Są odpowiedzialne za powstanie innych gatunków: Ognistych Wilków, Wilkojaków i Uściskołaków.

Różnice wyglądu między gatunkami

Wilki to zwykłe stworzenia, które biegają po lasach i wyją z wysokich gór. Mają gęste, szare futro. Oczy wilka są małe i czerwone, w przeciwieństwie do oczu ognistego odpowiednika, które są bardzo duże, co może oznaczać, że ogniste wilki mają lepszy wzrok. Ogniste Wilki i Wilkojaki za to mają mniejsze ogony od wilka.

Zachowanie gatunków

Zachowanie gatunków jest podobne, oprócz Wilkojaków, które są wyższą formą życia, potrafią mówić i noszą garnitury. Wilki mają swoich wrogów. Wilkojaki nienawidzą Donka i Kosmicznej Sowy, zaś nemezis Ognistych Wilków to Śnieżne Golemy. O przeciwnikach zwykłych wilków niewiele wiadomo. Wilki z odcinka „Potwór” na pewno znienawidziły KGK.

Występowanie

Jak wyżej wspomniano, wilki biegają po lesistych terenach Krainy Ooo, Ogniste Wilki mieszkają dużo dalej w Ognistym Królestwie, zaś Wilkojaki mieszkają niedaleko miasta Domko-Ludzi.

Pożywienie

Ogniste Wilki i zwykłe najprawdopodobniej jedzą mięso. Wilkojaki jedzą Domko-Ludzi, lecz przeszkadza im w tym Donek.

Umiejętności

Wszystkie rodzaje wilków to urodzeni zabójcy. Zwykłe wilki to szybkie zwierzęta z ostrymi kłami, Ogniste Wilki to gorące stworzenia, przez co wywołują pożary, zaś Wilkojaki wszystkie swoje braki nadrabiają inteligencją.

Więcej w Fandom

Losowa wiki