Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Wojna Psowo-Jednorożkowa

1425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wojna Psowo-Jednorożkowa
200px-Rainicorn Dog Wars Drawing.png
Nazwa: Wojna Psowo-Jednorożkowa
Typ: Wojna:
Uczestnicy: Magiczne Psy i Jednorożki
Lokacja: Kryształowy Wymiar

Wojna Psowo-Jednorożkowa (ang. Rainicorn-Dog Wars) to konflikt zbrojny toczony pomiędzy Psami a Jednorożkami. Jake opowiadał, że wojna trwała w Kryształowym Wymiarze przez tysiące lat. Nie wiadomo, kiedy się zaczęła, jednak skończyła się zapewne niedawno, ponieważ żywe jednorożki ją pamiętają. Bazując na obrazku Jake'a i na zdjęciu Boba, przynajmniej jedna ze stron konfliktu posiadała latające spodki, prawdopodobnie były to psy gdyż na zdjęciu widzimy psa pilota. Psy posiadały też karabiny laserowe. Technologia tego typu nie występowała wcześniej w serialu, oprócz odcinka Te inne tarty, gdy Finn'a i Jake'a napadł Motyl z pistoletem laserowym. Nie wiadomo, która strona konfliktu wygrała, prawdopodobnie Jednorożki, gdyż mieszkają one w Kryształowym Wymiarze a większość psów zniknęła.

W trakcie tej wojny pewien pies uratował życie ojcu Panny Jednorożek. Od tego czasu Bob i Ethel Jednorożek bardzo lubią psy. Na zdjęciu poniżej przedstawiony jest Bob i pies który go uratował. Zwróćcie uwagę na to że  w tle widnieją latające spodki, a pies zakuty  jest w kajdanki. Prawdopodobnie został jeńcem.

Bob Dog.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki