Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Zaklęcia

1471stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Zaklęcia
Typ: Moce Czarodziejów
Efekty: Różne
Posiadacze: Bufo

Finn(czasowo) Jake(czasowo)

Debiut: Czarodziej

Zaklęcia to umiejętności nabyte w szkole magii Bufo, używa ich całkiem sporo mieszkańców Krainy Ooo.

Zaklęcia:Edytuj

  • Pyłkomancja - pozwala na władanie pyłkami i odgadywanie ich uczuć, jest to pierwszy poziom czarodziejstwa.
  • Cienioznawstwo - pozwała na zmianę kształtu cienia, jest to drugi poziom czarodziejstwa.
  • Wzrost włosów - pozwala na przyspieszenie wzrostu włosów swoich, lub kogoś innego, jest to trzeci poziom czarodziejstwa.
  • Tworzenie majonezu - pozwala na tworzenie majonezu z niczego, jest to ósmy poziom czarodziejstwa.
  • Piękne skrzydła - pozwala na stworzenie wielkich, anielskich skrzydeł , jest to 15 poziom czarodziejstwa.
  • Szablodłoń - pozwala na zmianę swojej dłoni w miecz, jest to 27 poziom czarodziejstwa.
  • Tworzenie fajerwerków - pozwala na wystrzeliwanie z palca fajerwerków, jest to 31 poziom czarodziejstwa.
  • Oczy smoka - pozwala na zmianę swoich oczu w smocze oczy.
  • Szpon tygrysa - pozwala na zmianę swojej ręki w łapę tygrysa.
  • Płonące stopy - pozwala na zapalenie swoich stóp, ogień nie robi posiadaczowi żadnej krzywdy.
  • Sen - pozwala na uśpienie siebie lub kogoś innego.
  • Odbicie - pozwala na odbiecie innego zaklęcia (i prawdopodobnie przedmiotów).

Galeria:Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki