FANDOM

BMO Smutny Zalążek Artykułu

Treść tego artykułu jest o wiele bardziej skromna niż pozostałych. Nie czekaj rozbuduj go, aby dorównał im jak najszybciej!

Zamek na wzgórzu
Nazwa Zamek na wzgórzu
Mieszkańcy Brak (opuszczony)
Lokacja Ooo
Zamek na wzgórzu to miejsce pojawiające się (prawdopodobnie) w trzech odcinkach: Ciarki, Finn the Human i The Vault. To właśnie w tym zamku rozgrywa się akcja odcinka Ciarki. W Finn the Human, widzimy zamek od tyłu, a za nim znajduje się wioska, w której mieszkał alternatywny Finn. W zamku jest siedziba Gangu Przeznaczenia. Co ciekawe, w The Vault w zamku ma siedzibę "Gang Gościa w Wannie", dla którego zadania robiła Shoko, której duch pojawił się w tym zamku w Ciarkach. W każdym odcinku zamek trochę się różni, ale zawsze ma kilka niezmiennych elementów.

CiekawostkiEdytuj

  • Odcinki z zamkiem, poza wyglądem wewnątrz i na zewnątrz, związane są innymi ciekawymi faktami, np. I w Finn the Human, i w The Vault, w zamku mieści się siedziba Gangu. Innym ciekawym faktem jest to, że w The Vault Shoko pracuje dla Gangu który wybrał sobie ten zamek jako siedzibę. Później (Ciarki) duch Shoko straszy w tym zamku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki