Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Zbroja Zeldrona

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zbroja Zeldrona
Zeldron Armor.png
Nazwa: Zbroja Zeldrona
Właściciel/Właścicielka: Zeldron(dawniej)
Finn(dawniej)
Jake
Typ: Zbroja

Zbroja Zeldrona pojawiła się w odcinku Zbroja wstydu. Była obiektem pożądania Finn'a, który postanowił znaleźć dla siebie ochronę przed obrażeniami. Udał się do Bęsia Gęsia po zbroję. Gęś dał mu zwój poezji, która miała go doprowadzić do wymarzonej zbroi. Finn musiał przejść wiele przeszkód, w których zostawał upokarzany i zawstydzany. Przeszkadzał mu w tym też Sir Slicer, który wyśmiewał Finn'a. Finn docierając do groty, gdzie miała znajdować się zbroja napotkał ducha który kazałmu grać w grę "Puść Piłkę ". Finn ignorując go przeszedł do zbroi Zeldrona. Okazało się że jest to damska zbroja, a Zeldron to kobieta. Finn nie chciał takiej i odszedł. Rozzłoszczony duch chciał zabić Finn' a, ale przeszkodził mu w tym Jake, który założył zbroję i udawał matkę ducha. Po wszystkim duch podziękował Finnowi i Jake'owi za to, że wyleczyli go z uzależnienia od gry "Puść Piłkę ". Zbroja nie ma obecnie właściciela, ale prawdopodobnie nadal jest w skarbcu Finna i Jake'a.

Wygląd

Zbroja Zeldrona jest złota. Hełm przypomina czaszkę ludzką, a na jego czubie znajdują się dwa rogi. Z pod hełmu wystają dwa długie, złote warkocze, z pleców zbroi wyrastają skrzydła. Zbroja miała najpewniej przypominać wyobrażenie zbroi wikingów(kobieca wersja).

  • Jake w zbroi
  • Finn w zbroi

Więcej w Fandom

Losowa wiki