Fandom

Pora na Przygodę! Wiki

Zuza Silna (postać)

1424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zuza Silna (postać)
Zuza Silna
Susan.png
Imię: Zuza
Wiek: Nieznany
Płeć Kobieta
Rasa: Człowiek
Zajęcie: Brak
Rodzina: Brak
Głosu Użyczyła Klementyna Umer (Zuza Silna (odcinek))

Zuza

Zuza jest przyjaciółką Finn'a i Jake'a. Poznali się w odcinku Zuza Silna, kiedy Jake wyrywał z ziemi stare pniaki. W pewnym momecie trafił na właz. Po otwarciu go zobaczyli Zuzę i innych ludzi. Zaprzyjaźnili się z nią, i pokazali jej świat zewnętrzny, gdyż całe życie spędziła pod ziemią. W trakcie poznawania nowego świata Zuzę zainteresowały słodycze, i zapragnęła zjeść Słodkie Królestwo. Powiedziała o tym jednym ze swego ludu i razem ruszyli w stronę Królestwa. W zjedzeniu Królestwa przeszkodziły im palące się pianki. Po nieudanym ataku okazało się, że nie byli oni ludźmi, lecz morskimi potworami - po ściągnięciu palących się ubrań na ich głowach były płetwy, skrzela itp. Zuza nie ściągneła czapki, uciekła po tym zdarzeniu.

Wygląd

Zuza jest wysoka i bardzo umięśniona. Nosi filetową sukienkę i czapkę z kotem pod którą są krótkie blond włosy. Nie nosi butów.

Dalsze Losy

Zuza po zdarzeniu opisanym wcześniej uciekła prawdopodobnie do swojej kryjówki w kanale. W odcinku Pięknotopia powraca. Prosi wtedy o pomoc w odnalezieniu tytułowej Pięknotopii, miasta w którym kiedyś żyło wiele ludzi. Miasto zostało opanowane przez "Lubgluby" bezkształtne stworzenia wyglądające jak nadmuchane zabawki kąpielowe. Ostatecznie udaje się odzyskać miasto bohaterom poprzez zapalenie latarni i tym samych zniszczenie Lubglubów. Kiedy Finn i Jake mają odpływać, Zuza bierze go za rękę i wkłada pod swoją czapkę. Niewiadomym jest czy jest ona człowiekiem czy potworem wodnym jak jej współmieszkańcy z kanału. Tylko Finn zna prawdę.

Pojawia się także w odcinku Głęboki fiolet. Do Pięknotopii przylatują tajemnicze drony, które porywają jedno z dzieci dlatego Zuza wraz z Celiną oraz Sally postanawia zinfiltrować tajemniczą fabrykę Super Porp. W tym odcinku Zuza po raz pierwszy ściąga czapkę oraz dowiadujemy się o tym, że ma wszczepiony czip w głowę.

Ciekawostki

  • Zuza w odcinku Pięknotopia o wiele lepiej składa zdania niż w odcinku Zuza Silna. Także nauczyła się nowych zdań których używa w odcinku.
  • Kiedy wszyscy Rybo-ludzie zdjęli palące się czapki w odc. Zuza Silna (odcinek), ona uciekła. To kolejna wskazówka do rozstrzygnięcia, czy jest człowiekiem, czy nie.
  • Pod koniec odc. Pięknotopia Zuza proponuje Finnowi, by został z nią w jej ocalonym mieście. On odmawia, mówiąc, że nie jest taki jak ona. Wtedy Zuzia wkłada jego rękę pod swoją kocią czapkę. Być może chciała mu pokazać, że ona również nie ma skrzeli.
  • Ogień nazywa czerwonym kwiatem.
  • Prawdopodobnie uwielbia słodycze ponieważ w odcinku Zuza Silna (odcinek) próbowała zjeść wszystkich słodyczan.
  • Prawdopodobnie jej ludzcy przodkowie uciekli do Pięknotopii, żeby się uchronić przed Wojną grzybów, gdzie w ciągu tysiąca lat wyewoluowali do środowiska wodnego.

Więcej w Fandom

Losowa wiki